godmorgon! ursäkta tomheten här på bloggen igår, men jag va ju allt annat än pigg på livet kan jag säga... haha fyfan jag mådde verkligen så jävla dåligt! MEN, det var lätt värt det för jag hade så sjukt kul i lördags. startade ju som sagt upp hemma hos Ruben med gänget innan vi åkte mot arenan. vi var där rätt sent då dom enda vi egentligen ville se va Dimitri Vegas & Like Mike, och dom var så jävla grymma!!!! jag blir kärare och kärare för varje gång jag ser dom. lovely. tabben som festivalen gjorde var ju dock att placera dom tredje sista i spelschemat. när Nause gick på efter dog det ju en del haha, lite skillnad på stilarna på deras låtar om man säger så. och att Tiesto fick spela sist i 2 och en halv timme (!!!!!) var bara sjukt. varför liksom? så bra är han inte. så vi drog en stund efter att han gick på så åkte vi mot amba där det var massa av nära och kära, så kvällen avslutades där innan jag somnade som en stock hemma i sängen. tack alla fina som var inblandade för en magisk lördag! nu är det måndag och back to basics. wooooop...

Kommentera här: